STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Instrukcja korzystania ze strony BIP
Informacje podstawowe
Władze
Statut Miasta Brańsk
Struktura organizacyjna urzędu
Jednostki organizacyjne
Sprawozdania jednostek organizacyjnych
Budżet i finanse
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Plan zagospodarowania przestrzennego
Ogłoszenia różne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Oświadczenia majątkowe
Jednostki Pomocnicze
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Rejestry, ewidencje i archiwa
Dług, cięzar i pomoc publiczna
Kontrole zewnętrzne
Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze
Kontrole własne
Ochrona środowiska
organizacje pozarządowe
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Wybory do PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014
WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
wybory samorządowe 2010
Wybory uzupełniające do Rady Miasta Brańsk
Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 2011
Ostatnie 5 wiadomości:
» Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażenia
» Przebudowa ulicy Błonie w Brańsku (odc. od ul. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej)
» Ustalenie terminu dodatkowego dnia wolnego w pracy w Urzędzie Miasta Brańsk
» Termomodernizacja i wymiana dachu w budynku przy ul. Sienkiewicza 10
» OBWIESZCZENIE Burmistrza Miasta Brańsk z dn. 14.04.2014 r.
  • Struktura organizacyjna urzędu
  • Referat Budownictwa, Mienia Komunalnego, Planowania Przestrzennego i Rolnictwa
  • Podstawowy zakres działania Ref. Budownictwa Mienia Kom. Planow. Przest. Ochrony Środowiska i Rolnictwa

    Urząd Miasta Brańsk

    Do zadań Referatu Budownictwa, Mienia Komunalnego, Planowania
    Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa:
    1. Przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał, porozumień i umów w sprawach wynikających z zadań przypisanych referatowi.
    2. Opracowywanie programów gospodarczych, w tym wykonywania prac studialnych i prognostycznych.
    3. Analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich.
    4. Organizowanie współpracy Gminy w zakresie inwestycji z innymi gminami oraz inwestycji o charakterze lokalnym i ponad lokalnym.
    5. Planowanie i realizacja inwestycji gminnych mających na celu rozwój Gminy oraz modernizacji i remontów obiektów użyteczności publicznej.
    6. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji oraz przeprowadzenie przetargów z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych i innych w zakresie zadań inwestycyjnych z terenu Gminy.
    7. Przygotowanie informacji, opracowanie analiz i sprawozdań w zakresie zadań inwestycyjnych i planowania przestrzennego.
    8. Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
    9. Koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektów planu oraz wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
    10. Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analizy wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
    11. Przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów.
    12. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy
    i zagospodarowania terenu, prowadzenie rejestru wydawanych decyzji.
    13. Czuwanie nad zaspakajaniem potrzeb mieszkańców gminy w zakresie urządzeń komunalnych związanych z rozwojem wodociągów, kanalizacji, oświetlenia ulicznego i drogownictwa.
    14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych na zasobach mieszkaniowych gminy.
    15. Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją dróg gminnych, ulic, mostów i placów w tym usuwanie awarii.
    16. Wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwych kategorii oraz zmiany
    w tych kwalifikacjach.
    17. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i mostów.
    18. Czuwanie nad prowadzeniem spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem urządzeń komunalnych i rozwojem usług komunalnych na rzecz mieszkańców gminy (zaopatrzenie w wodę, rozwiązanie gospodarki ściekowej, utrzymanie czystości i porządku, zaopatrzenie w energię elektryczną) w tym spraw związanych z oświetleniem ulicznym na terenie gminy.
    19. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz nadaniem numerów porządkowych nieruchomościom.
    20. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami ich zbywanie, oddawanie
    w użytkowanie, użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd, ustalenie ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich.
    21. Organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne i Skarbu Państwa na podstawie zawartych porozumień.
    22. Prowadzenie spraw w zakresie nabywania nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy.
    23. Komunalizacja gruntów.
    24. Prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych.
    25. Zagospodarowanie wspólnot gruntowych.
    26. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem, a dotyczącą
    w szczególności: łowiectwa, zwalczania chorób zwierzęcych, zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, ochrony gruntów leśnych, nasiennictwa i gospodarki wodnej, ochrony powietrza atmosferycznego.
    27. Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem działalności gospodarczej, zezwoleniami na sprzedaż napojów alkoholowych, ustalaniem czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych.
    28. Przygotowywanie informacji, opracowanie analiz i sprawozdań w zakresie zadań inwestycyjnych, planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i rolnictwa.
    29. Prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi.
    30. Przygotowywanie decyzji do akceptacji Burmistrza dotyczące przyznania dodatku mieszkaniowego, jego wstrzymania lub odmowie przyznania.
    31. Składanie zapotrzebowania na środki finansowe do Wojewody oraz rozliczanie dotacji.
    32. Prowadzenie spraw związanych z przydziałem lokali mieszkalnych
    z mieszkaniowego zasobu gminy.
    33. Prowadzenie postępowania w sprawie podziału nieruchomości, scalania oraz rozgraniczenia nieruchomości.
    34. Gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi oraz lokalami użytkowymi w tym:
    a/ umowy najmu na lokale mieszkalne, użytkowe i garaże; prowadzenie ich
    rejestrów
    b/ bieżące utrzymanie zasobów mieszkaniowych polegające na sporządzeniu
    planów rocznych, remontów oraz ich realizacji.
    35. Sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie stawek czynszu na lokale mieszkalne i użytkowe.
    36. Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem targowisk.
    37. Sporządzanie rocznych kalkulacji na c. o. w budynkach mieszkalnych zasobów Gminy.
    38. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania referatu.
    39. Prowadzenie i koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej i innych instytucji międzynarodowych w celu realizacji przedsięwzięć z zakresu rozwoju miasta w tym:
    a/ uzyskiwanie informacji o inicjatywach i programach Unii Europejskiej
    służących rozwojowi miasta,
    b/ ocena i analiza planowanych przedsięwzięć na etapie programowania,
    wskazywania dostępnych źródeł finansowania, koordynacja procesu udzielania
    dofinansowania a następnie realizacja planowanego przedsięwzięcia,
    c/ współpraca z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi przy realizacji
    wspólnych projektów z udziałem miasta.
    40. Opracowanie strategii rozwoju miasta, jej wdrażanie i monitorowanie.
    41. Przygotowanie inwestycji wynikających ze strategii rozwoju miasta do realizacji poprzez:
    a/ przygotowanie dokumentacji projektowej do jej zatwierdzenia,
    b/ sporządzenie wniosków o współfinansowaniu z funduszy przedakcesyjnych
    i akcesyjnych,
    c/ nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych oraz sporządzania
    sprawozdawczości wynikającej z realizacji zadań przy współudziale środków
    z funduszy strukturalnych.
    42. Umieszczanie informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Brańsk z zakresu kompetencji referatu.
    43. Prowadzenie działań związanych z promocją Gminy.
    44. Szczegółowe zadania i obowiązki pracowników określają ich zakresy czynności


    Data wprowadzenia: 2003-11-24 1049
    Data upublicznienia: 2003-11-24
    Art. czytany: 2266 razy

    Wiadomość wprowadził: Małgorzata Jakimiuk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    BIP
    Urząd Miasta Brańsk otwarty jest w godzinach
    7.30-15.30
    od poniedziałku do piątku




    PODANIE/INFORMACJA

    » Informacja dla osób niesłyszących
    » Podanie o tłumacza do języka migowego
    Urząd Miasta Brańsk